Wymiary na Facebooka [Kwiecień 2020]

Wymiary na Facebooku to temat, który spędza sen z powiek każdemu, kto prowadzi fanpage, grupę lub po prostu przykłada dużą wagę do tego jak prezentuje się jego profil w popularnym serwisie Marka Zuckerberga. 🧐 Ale przybywamy z odsieczą! 😎 Specjalnie dla Was, zażarci fejsbukowicze, prezentujemy ściągę aktualnych rozmiarów w najpopularniejszych sekcjach serwisu. 😏 Udostępniajcie, pomóżcie…

Marketing w dobie koronawirusa

Wiele marek w ostatnim czasie stworzyło kreacje nawiązujące do pandemii, kwarantanny oraz myśli przewodniej „trzymaj dystans”. ↔️ Dzięki swoim zasięgom, firmy edukują swoich odbiorców z zakresu higieny, ochrony zdrowia swojego i bliskich, co spotyka się najczęściej z pochwałą konsumentów. 👍🏻 Nie wszystkim przypadło to do jednak do gustu – brazylijski oddział McDonald’s został nawet zbojkotowany,…

Live Streaming – czy na stałe zdominuje media społecznościowe?

W obliczu ostatnich wydarzeń streamingi na żywo jeszcze mocniej zaznaczyły swój wpływ na internet 🤔 Dzięki relacjom live bez wychodzenia z domu możemy wziąć udział w koncertach, które muzycy organizują we własnych domach albo ćwiczyć fitness z trenerem, który prowadzi zajęcia we własnej sypialni. Również zajęcia szkolne zostały przeniesione do ekranów komputerów dzieci. Przez kilka…

Spójność na instagramie – o co w niej chodzi?

Nie jesteście zadowoleni z liczby followersów i lajków pod Waszymi zdjęciami na Instagramie? 🤔 Powodem może być… bałagan! 💀 Twój feed powinien być uporządkowany, aby osoby zainteresowane prezentowanymi przez Ciebie treściami wiedzieli, czego mogą się spodziewać, kiedy już zaczną Cię obserwować. 🧐 Dlatego najważniejsza jest SPÓJNOŚĆ ‼️ 1. Kolorystyczna – w pierwszej kolejności konsumujemy treści…

Praca zdalna w dobie koronawirusa – przydatne narzędzia

Wielu z nas zmieniło w ostatnich tygodniach tryb pracy na zdalny. 🏠 Dzisiaj przedstawiamy Wam 6 narzędzi, które ułatwią Wasze kreatywne działania 😎 📌 Zoom.us – rozbudowane, lekkie narzędzie, które pozwala na wideokonferencje z klientem lub współpracownikami. Bezpłatna wersja zakłada do 100 uczestników 🎥 📌 Narzędzia Google – darmowa alternatywa dla pakietu Office, dodatkowo w…

Mailingi – czy ktoś to w ogóle jeszcze czyta?

Niektórzy twierdzą, że kampanie mailingowe i newslettery to narzędzia marketingowe, które wymierają. 💀 Nic bardziej mylnego – Campaign Monitor podaje, że aż 89% badanych w ich ankiecie marketerów wskazało mailingi jako bardzo skuteczny sposób reklamy. 💪🏻 Jakie są plusy tego rozwiązania? – szeroki zakres możliwości – mailing może być reklamą, ofertą, katalogiem, e-bookiem, życzeniami świątecznymi……