Logo czy logotyp? Sprawdź różnicę!

Logo, logotyp, znak, sygnet – pogubić się można 😵 Doskonale widać to na przykładzie nie tylko ludzi z reklamą niezwiązanych, ale nawet doświadczonych marketerów. Załączamy małą ściągę! 😎 Przede wszystkim najczęstszym błędem jest używanie zamiennie terminów logo i logotyp. 🤔 Logo to znak firmowy – może składać się z sygnetu, czyli symbolu graficznego oraz typograficznej…

Kiedy wrzucać posty na social media?

Kiedy jest najlepszy moment na wrzucenie naszego postu? 😳 Największy ruch w mediach społecznościowych generuje się w środku tygodnia, i to jeszcze przed południem. ☀️ Prezentujemy godziny, które statystycznie mogą podnieść zasięg, pamiętajcie jednak, że dane te są tylko wskazówką – zasięg postów jest mocno uwarunkowany grupą docelową do której kierujecie treści 🧐 Facebook –…

Marketing szeptany

Marketing szeptany? 🤔 Brzmi tajemniczo… 👀 O co w nim tak właściwie chodzi? 👇🏻 Celowe wywoływanie dyskusji nt. danego produktu – może być przeprowadzane np. przez ambasadora marki, ale też w sposób dyskretny, przez osoby nie ujawniające swych powiązań z marką. 🤝 Plusy tego rozwiązania: ✔ wiarygodność – jesteśmy dużo bardziej skłonni zaufać ludziom „z…

Księga znaku – a po co?

Logo? Wiadomo! 😎 Większość nowych marek na początku swojej działalności decyduje się znak firmowy. Ważne jest jednak, aby korzystać z niego w sposób właściwy i zaplanowany. Pomóc w tym może księga znaku, która zawiera wszystkie potrzebne wytyczne. Jakie informacje w niej znajdziemy? ➥ znaczenie i konstrukcja znaku ➥ różne warianty kompozycji i kolorów ➥ obowiązujące…

Koło barw w projektowaniu

Wiedzieliście jak ogromny wpływ na kolorystykę w tworzeniu projektów ma… geometria? 🤔 Okazuje się, że pełni kluczową rolę w odbieraniu przez nas profesjonalizmu danej firmy. Skąd to stwierdzenie? 😎 Odpowiednio dobrane kolory wpływają na postrzeganie projektu przez odbiorcę zanim jeszcze zapozna się on z produktem lub treścią reklamy. Poza tym, atrakcyjne bawy mogą przyciągnąć uwagę…