Spójność na instagramie – o co w niej chodzi?

Nie jesteście zadowoleni z liczby followersów i lajków pod Waszymi zdjęciami na Instagramie? 🤔 Powodem może być… bałagan! 💀 Twój feed powinien być uporządkowany, aby osoby zainteresowane prezentowanymi przez Ciebie treściami wiedzieli, czego mogą się spodziewać, kiedy już zaczną Cię obserwować. 🧐 Dlatego najważniejsza jest SPÓJNOŚĆ ‼️ 1. Kolorystyczna – w pierwszej kolejności konsumujemy treści…

Praca zdalna w dobie koronawirusa – przydatne narzędzia

Wielu z nas zmieniło w ostatnich tygodniach tryb pracy na zdalny. 🏠 Dzisiaj przedstawiamy Wam 6 narzędzi, które ułatwią Wasze kreatywne działania 😎 📌 Zoom.us – rozbudowane, lekkie narzędzie, które pozwala na wideokonferencje z klientem lub współpracownikami. Bezpłatna wersja zakłada do 100 uczestników 🎥 📌 Narzędzia Google – darmowa alternatywa dla pakietu Office, dodatkowo w…

Mailingi – czy ktoś to w ogóle jeszcze czyta?

Niektórzy twierdzą, że kampanie mailingowe i newslettery to narzędzia marketingowe, które wymierają. 💀 Nic bardziej mylnego – Campaign Monitor podaje, że aż 89% badanych w ich ankiecie marketerów wskazało mailingi jako bardzo skuteczny sposób reklamy. 💪🏻 Jakie są plusy tego rozwiązania? – szeroki zakres możliwości – mailing może być reklamą, ofertą, katalogiem, e-bookiem, życzeniami świątecznymi……

Logo czy logotyp? Sprawdź różnicę!

Logo, logotyp, znak, sygnet – pogubić się można 😵 Doskonale widać to na przykładzie nie tylko ludzi z reklamą niezwiązanych, ale nawet doświadczonych marketerów. Załączamy małą ściągę! 😎 Przede wszystkim najczęstszym błędem jest używanie zamiennie terminów logo i logotyp. 🤔 Logo to znak firmowy – może składać się z sygnetu, czyli symbolu graficznego oraz typograficznej…

Kiedy wrzucać posty na social media?

Kiedy jest najlepszy moment na wrzucenie naszego postu? 😳 Największy ruch w mediach społecznościowych generuje się w środku tygodnia, i to jeszcze przed południem. ☀️ Prezentujemy godziny, które statystycznie mogą podnieść zasięg, pamiętajcie jednak, że dane te są tylko wskazówką – zasięg postów jest mocno uwarunkowany grupą docelową do której kierujecie treści 🧐 Facebook –…

Marketing szeptany

Marketing szeptany? 🤔 Brzmi tajemniczo… 👀 O co w nim tak właściwie chodzi? 👇🏻 Celowe wywoływanie dyskusji nt. danego produktu – może być przeprowadzane np. przez ambasadora marki, ale też w sposób dyskretny, przez osoby nie ujawniające swych powiązań z marką. 🤝 Plusy tego rozwiązania: ✔ wiarygodność – jesteśmy dużo bardziej skłonni zaufać ludziom „z…