Współpraca z poleasingowe.pl obejmuje różne pola – tym razem przyszedł czas na branding. Poleasingowe.pl to serwis aukcyjny, gdzie można wylicytować naprawdę niezłą samochodową okazję. Nowa submarka również dotyczy motoryzacji. Ale też ma sygnować kilka wartości, do których poleasingowe.pl przywiązuje wagę – zespołowość, dynamika oraz solidność w działaniu.
Sam znak ma widnieć na wielu ważnych przedsięwzięciach, które odzwierciedlają te wartości. Takim ma być m.in. zakład mechaniki pojazdowej, sponsorowane motoekipy czy eventy w których bierze udział załoga poleasingowe.pl
Z założenia, znak wyraźnie odbiega od obecnego loga marki, ale jednocześnie w sposób czytelny do niego nawiązuje. Z uwagi na planowane szerokie zastosowanie znaku, postawiliśmy na logo uniwersalne, takie które sprawdzi się na wielu różnych płaszczyznach działalności marki. Dla podkreślenia synergii pracowników w firmie, logo nawiązuje do emblematów drużyn sportów zespołowych. Sam znak zawiera w sobie sygnet i logotyp standardowego loga. Zachowana została również kolorystyka, dzięki czemu komunikacja „Poleasingowe Team” skutecznie uzupełnia komunikację całej marki, nie wchodząc z nią w żaden konflikt.
Sam znak to jednak nie wszystko! ?
Na potrzebę zlecenia przygotowaliśmy spójny system wizualny, który widoczny będzie na najróżniejszych materiałach drukowanych i cyfrowych, m. in. okleinach samochodowych…
… oraz ubraniach i akcesoriach:
Choć tutaj widać efekt finalny, graficzną prezentację to cały branding opierał sie o głęboką analizę i odpowiednie narzędzia.
Co sądzicie? Dajcie znać w komentarzu 🙂