W obliczu ostatnich wydarzeń streamingi na żywo jeszcze mocniej zaznaczyły swój wpływ na internet 🤔

Dzięki relacjom live bez wychodzenia z domu możemy wziąć udział w koncertach, które muzycy organizują we własnych domach albo ćwiczyć fitness z trenerem, który prowadzi zajęcia we własnej sypialni. Również zajęcia szkolne zostały przeniesione do ekranów komputerów dzieci.

Przez kilka ostatnich lat wiele platform mediów społecznościowych walczyło o uwagę konsumentów, wprowadzając własną markę usług przesyłania strumieniowego na żywo: Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram – wszystkie obsługują dzisiaj streaming, a dostęp do narzędzi jest prosty i wygodny. A marketing? 🧐

Live Streaming to bardzo skuteczne narzędzie reklamowe. Poprawia kontakt z konsumentami i ociepla wizerunek marki. 🤗 Prezentacja na żywo produktu jest jego idealną promocją, a relacja live z targów czy koncertu pozwala dotrzeć nawet do osób, które preferują siedzenie w domu, nie tylko w czasach pandemii 😎

Firma Cisco prognozuje, że do 2022 roku aż 85% ruchu w internecie będzie stanowiło wideo, a w dużej części będą to transmisje na żywo❗ Myślicie, że po pandemii te prognozy się utrzymają, czy jednak popularność streamingów wyraźnie zmaleje? 🤔

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *